REGULAMIN
PORADNI PSYCHOLOGICZNEJ
EMDR
- Prosimy o dokonanie opłaty za umówioną pierwszą konsultację najpóźniej do 24 godzin
poprzedzających spotkanie. W przypadku braku opłaty, anulujemy wizytę.
- Płatności można dokonywać osobiście w recepcji poradni lub przelewem na konto: ING Bank
Śląski SA 68105010541000009223133621
- Osoby, które zgłaszają się na pierwszą wizytę zapraszamy 10 minut przed rozpoczęciem
spotkania w celu dopełnienia formalności rejestracyjnych.
- W przypadku, gdy Pacjentem jest osoba małoletnia, przy pierwszej wizycie wymagana jest
obecność opiekuna prawnego.
- Spóźnienie się Pacjenta na wizytę nie spowoduje wydłużenia czasu trwania spotkania – spotkanie
zakończy się o tej porze, o jakiej było to wcześniej zaplanowane, bez względu na to, ile wynosiło
spóźnienie.
- Termin wizyty można zmienić lub odwołać bezpłatnie do 24 godzin poprzedzających wizytę.
- W przypadku dwóch odwołanych (zgodnie z regulaminem) w jednym miesiącu spotkań, poradnia
może wymagać przedpłaty za każdą kolejną umówioną wizytę. Może też zostać anulowany stały
termin spotkań (ten punkt dotyczy terapii a nie jednorazowej konsultacji).
Nasza Strefa – Poradnia Psychologiczna
Terapia EMDR
ul. Długa 16, 02-238 Warszawa
poradnia@naszastrefa.pl
tel. 603 539 609